World of Warcraft fanatics
 
HomePortalCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Shout it!

ShoutMix chat widget

Share | 
 

 Now Playing...

Go down 
Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next
AuthorMessage
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Fri Jul 11, 2008 2:43 pm

Jesse McCartney - Leavin'

This guy smiles like Theak Smile
cherry Happy birthday to us soon, lion! cherry
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Fri Jul 11, 2008 11:37 pm

wooot

srsly. me lolin here XD. since when u listenin to that kinda musix annyway Razz? or did u just had one of those moods Razz

indeed 12 more days:P. althow. 98% from the ppl im chillin with lately r on facation. ill defenatly enjoy it like never before:P


Blockhead "Breath and Start"

https://www.youtube.com/watch?v=bchbVYxrd7I

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Sat Jul 12, 2008 6:43 am

Quote :
facation
/cough "Vacation" Razz
Just listening coz of what i wrote up Wink
I Kissed A Girl - Katy Perry
Now this is a pretty cute song Very Happy
11/12 days and we're old Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Sat Jul 12, 2008 8:30 pm

babyface wrote:
Quote :
facation
/cough "Vacation" Razz
Just listening coz of what i wrote up Wink
I Kissed A Girl - Katy Perry
Now this is a pretty cute song Very Happy
11/12 days and we're old Crying or Very sad


omg Smile)
that song

the vocals of ma bandz wanna to play that song XD.
lol thats funny to see u posting it here Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Sat Jul 12, 2008 10:36 pm

if you guys decide to sing this song then i must listen to it What a Face so tape it 4 me, will u?ty:)
playing the same song What a Face
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Sun Jul 13, 2008 2:41 am

atm not sure if it will happend.

imo it will sound very boring with just arcoustich drumz. cuz this beat is sort of. sampled.. we might try. depending on how bazz and gituawrz think about it XD
gotta wait for a while now. cuz all r on vacation exept me Razz.

3 Doors Down - Kryptonite
http://nl.youtube.com/watch?v=q233CxlIZtk

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
taub
Not too shy to talk
avatar

Male
Number of posts : 74
Age : 28
Humor : :D
Registration date : 2008-03-25

PostSubject: Re: Now Playing...   Sun Jul 13, 2008 2:56 am

Theaker wrote:
atm not sure if it will happend.

imo it will
sound very boring with just arcoustich drumz. cuz this beat is sort of.
sampled.. we might try. depending on how bazz and gituawrz think about
it XD
gotta wait for a while now. cuz all r on vacation exept me Razz.

http://nl.youtube.com/watch?v=q233CxlIZtk
--> Deze video is niet beschikbaar in je land. hmm now what can
this mean? Razz let me guess, "this video is not available in your
country."? No


Mad World - Gary Jules (played in the movie donnie darko)
Back to top Go down
View user profile
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Wed Jul 16, 2008 2:36 pm

P.O.D Boom cheers
Back to top Go down
View user profile
Symbiont
Quite a regular


Number of posts : 144
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: Now Playing...   Thu Jul 17, 2008 12:04 am

Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Thu Jul 17, 2008 2:20 pm

lenzor. it was 3 Doors Down - Kryptonite. dunno why they always r disabled there :S

atm on Paul Simon - 50 Ways To Leave Your Lover
cuz this drum is just to fuckzin pwnage. atleast i <3 itz:P

http://nl.youtube.com/watch?v=b5--Sje98jI

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Thu Jul 17, 2008 3:10 pm

three days grace _let it die Wink
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Fri Jul 18, 2008 2:06 am

9 Lazy 9 - Smoke It Sometime


https://www.youtube.com/watch?v=zUqwZF5t1_Q

such uber tirp-hop Smile

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Mon Jul 21, 2008 9:26 pm

omg RAAR :O

https://www.youtube.com/watch?v=ApAD9Y0uaZw

lol


Noisia - raar

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Mon Jul 21, 2008 9:30 pm

The Real Adventures of Jonny Quest ep 6 What a Face
Back to top Go down
View user profile
Caesar
Quite a regular
avatar

Male
Number of posts : 165
Age : 27
Humor : South Park!
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Sun Jul 27, 2008 6:31 pm

The Connells - 74-75 ^_^

it's almost like Fools Garden - Lemon Tree ^^ you cannot not like it ;p
Back to top Go down
View user profile
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Wed Jul 30, 2008 1:24 pm

Actually i got sick of them Razz
Disturbed - Indestructible
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Wed Jul 30, 2008 1:55 pm

babyface wrote:
Actually i got sick of them Razz
Disturbed - Indestructible


lool. lately i notice so manny ppl listening to distubed XD. im like :O lol.

Aphex twin - Ageisplolis
https://www.youtube.com/watch?v=Uw7TY-zPaas

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Thu Jul 31, 2008 2:28 pm

Well they just released a new album.I've been waiting 4 it 4 a rly long time. What a Face
thousand foot krutch-New Design cheers
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Thu Jul 31, 2008 6:35 pm

aha like that Razz


Morcheeba - the sea
https://www.youtube.com/watch?v=VnCS25z18pI

now srsly. this is real chillout

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Thu Jul 31, 2008 11:38 pm

I Climb - Thousand Foot Krutch
Srsly like srsly zis is za shiet...srsly now ..like really lol! srsly Razz
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Fri Aug 01, 2008 7:41 pm

hmm. lol

nah not realy my thing XD

then ill prefer

Nightmares on wax - survival
https://www.youtube.com/watch?v=eKy0Uu-s1kM&feature=related

so much nicer Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Fri Aug 01, 2008 11:32 pm

NANA - Rose (MV)
Back to top Go down
View user profile
Caesar
Quite a regular
avatar

Male
Number of posts : 165
Age : 27
Humor : South Park!
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Mon Aug 04, 2008 9:09 pm

Old School Hollywood afro
Back to top Go down
View user profile
babyface
Home away from home
avatar

Female
Number of posts : 329
Age : 32
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Wed Aug 06, 2008 3:59 am

Skindred: Trouble
Back to top Go down
View user profile
Theaker
Home away from home
avatar

Male
Number of posts : 464
Age : 27
Location : Intergalactic Space
Humor : Lolertanus.
Registration date : 2008-03-05

PostSubject: Re: Now Playing...   Wed Aug 06, 2008 11:52 pm

Tenacious D - Classico

https://www.youtube.com/watch?v=ol_75jFEpck


whaha. i can play that lil thingy on Gituar.

from "would u gimme some space" to the part jack black starts singing "if u think its time to fucking rock" lol

kinda proud on it acutaly Smile)

_________________
Back to top Go down
View user profile http://reddepaddo.nl/
Sponsored content




PostSubject: Re: Now Playing...   

Back to top Go down
 
Now Playing...
Back to top 
Page 15 of 18Go to page : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Davinci Community :: Now playing-
Jump to: